.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از ديدار با ظريف ؛
ضیافت شام وزير خارجه بروندي برای پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و ....

شمال نیوز : وزير خارجه بروندي  پس از دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تهران ، دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني را به ضيافت شام در هتل اسپيناس تهران دعوت نمود.

به گزارش شمال نیوزدر اين ضيافت شام وزير خارجه بروندي ضمن تقدير از تلاش و فعاليت هاي بشردوستانه دكتر عمادي در كشورهاي آفريقايي از ايشان دعوت نمود تا به همراه تيم پزشكي ايراني با حضور در كشور بروندي سبك و روش آموزش و درمان دانشگاههاي علوم پزشكي ايران را در بروندي اجرا نمايند.

وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و با ارزشتر از بسياري ملاقاتها دانسته و اظهار نمود : براي دريافت تضمين لازم از حضور اين پزشك ايراني صداي او را ضبط نموده تا در صورت عدم حضور در بروندي كه براي كمك به دولت و مردم اين كشور ميباشد صداي ضبط شده را عيناً براي ظريف وزير خارجه ايران و دكتر عمادي ارسال نمايد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.